Over de kandidaat
Jessica Heidekamp
Dienstverlenend, analytisch, empathisch, organisatorisch, met oog voor detail en excellente communicatieve vaardigheden.
Opleiding
NIMA Marketingcommunicatie B – ICM Opleidingen & Trainingen
2011 – 2012
ITV Hogeschool voor Tolken en Vertalen
Vertaalstudie Frans-Nederlands – Nederlands-Frans
2004 – 2006
Bachelor of Business Administration in Hospitality Management
Hotelschool The Hague – The Netherlands
1998 – 2002
V.W.O.
Merewade College – The Netherlands
1990 – 1996
Werkervaring
Beleidsmedewerker Economie, Recreatie, Toerisme
HLTsamen (gemeenten Hillegom, Lisse en Teylingen)
2019 11 – 2023 06
Voornaamste taken:
• Politiek-bestuurlijk adviseur op diverse dossiers aangaande economie en toerisme
• Projectleider regionale visie verblijfsrecreatie
• Coördinator wandelnetwerk Bollenstreek
Opgedane ervaring:
• Werken in een complexe politiek-bestuurlijke omgeving, rekening houdend met diverse belangen en speelvelden
• Advies opstellen, onderbouwen en uitbrengen aan gemeentelijke bestuurders, collega’s en belanghebbenden
• Als projectleider verantwoordelijk zijn voor projectplan, presentaties aan gemeenteraden, contact met onderzoeksbureau, projectbudget
• Organisatie van bijeenkomsten voor en communicatie met vrijwilligers van het wandelnetwerk
• Verantwoording afleggen aan bestuurders voor gemaakte keuzes in budget en beleid
Stagecoördinator hoger internationaal onderwijs
Hotelschool The Hague
2015 10 – 2019 10
Voornaamste taken:
• Studenten coachen en begeleiden bij stagekeuzes (eerste en vierdejaars)
• Workshops aan studenten geven, evenementen organiseren
• Accountmanagement voor opdrachtgevers (hotels en bedrijven)
Opgedane ervaring:
• Communicatieve vaardigheden en mensenkennis door het begeleiden van studenten en contact met bedrijven met zeer diverse culturele achtergrond
• Coaching en begeleiding van studenten, de vraag achter de vraag achterhalen, conflictbemiddeling
• Organisatorische vaardigheden door organisatie evenementen en werkbezoeken aan hotels en studenten in het buitenland
Private Dining, Catering & Evenementen
Jessie’s Cuisine
2013 09 – 2018 12
Voornaamste taken:
• Oprichter en eigenaar van Jessie’s Cuisine
• Voorbereiding, organisatie en uitvoering van privé diners en catering op locatie
• Acquisitie, offertes maken, administratie, logistiek, leiding geven aan klein team (indien nodig)
• Communicatie op website en blog
• Receptontwikkeling, fotografie, social media
Opgedane ervaring:
• Goed luisteren naar de wensen en behoeften van klanten en dit vertalen naar een hoge kwaliteit van de geleverde dienst en klanttevredenheid
• Servicegericht, dienstverlenend, organisatorisch, presteren onder (tijds)druk, leiding geven aan kleine teams
• Creatief, oplossingsgericht en resultaatgericht zijn, doorzetten
Beleidsmedewerker Economie, Recreatie en Toerisme
Stadsgewest Haaglanden
2008 07 – 2012 07
Voornaamste taken:
• Beleidsadvisering aan bestuurders en beleid schrijven, secretaris regionaal overleg
• Projectleider fietsknooppuntennetwerk Haaglanden
• Presentaties, netwerken, organisatie ondernemersprijzen
Opgedane ervaring:
• Politiek-bestuurlijke sensitiviteit ontwikkeld in een complexe omgeving met verschillende belanghebbenden
• Analytische kwaliteiten ontwikkeld door het doen van onderzoek naar sociaaleconomische en maatschappelijke onderwerpen
• Verantwoordelijk voor de totale uitvoering van het project fietsknooppunten in Haaglanden
Handelsattaché
Franse Ambassade in Den Haag
2005 04 – 2008 07
Voornaamste taken:
• Marktanalyses, benchmarkstudies en overheidsenquêtes uitvoeren
• Netwerkevenementen organiseren voor Franse overheid en bedrijven
• Vertalen, werkbezoeken aan Parijs, bijdragen aan commerciële gidsen
Opgedane ervaring:
• Werken in een Franse diplomatieke omgeving met als doel de economische positie van Frankrijk in Nederland te vergroten
• Uitgebreid marktonderzoek doen in Nederland en dit vertalen in officiële rapporten en adviezen voor de Franse overheid
Office Manager
Alliance Française de La Haye
2004 – 2005
Voornaamste taken:
• Receptiewerkzaamheden, aanspreekpunt voor cursisten, lesprogramma bijhouden
• Vertaalwerkzaamheden
• Commercieel contact met bedrijven m.b.t. bedrijfscursussen
Opgedane ervaring:
• Servicegericht, communicatieve vaardigheden, de spin in het web, zelfstandig werken, snel schakelen, multi-tasking
Front Office en Evenementen medewerker
Hotel Villa Belrose, Gassin Frankrijk
2002 – 2004
Voornaamste taken:
• Receptiewerkzaamheden in luxe hotel nabij Saint Tropez
• Organisatie evenementen voor groepen
Opgedane ervaring:
• Werken in een 5 sterren hotel en 5 sterren service verlenen aan internationale gasten
Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
Whatsapp
VK
Bluesky
Threads
Mail