Site logo
Den Haag, Netherlands
Member Since 2024

Over de kandidaat

Jessica Heidekamp

Dienstverlenend, analytisch, empathisch, organisatorisch, met oog voor detail en excellente communicatieve vaardigheden.

 

Opleiding

 

NIMA Marketingcommunicatie B – ICM Opleidingen & Trainingen

2011 – 2012

 

ITV Hogeschool voor Tolken en Vertalen

Vertaalstudie Frans-Nederlands – Nederlands-Frans

2004 – 2006

 

Bachelor of Business Administration in Hospitality Management

Hotelschool The Hague – The Netherlands

1998 – 2002

 

V.W.O.

Merewade College – The Netherlands

1990 – 1996

 

 

Werkervaring

 

Beleidsmedewerker Economie, Recreatie, Toerisme

HLTsamen (gemeenten Hillegom, Lisse en Teylingen)

2019 11 – 2023 06

Voornaamste taken:

• Politiek-bestuurlijk adviseur op diverse dossiers aangaande economie en toerisme

• Projectleider regionale visie verblijfsrecreatie

• Coördinator wandelnetwerk Bollenstreek
Opgedane ervaring:

• Werken in een complexe politiek-bestuurlijke omgeving, rekening houdend met diverse belangen en speelvelden

• Advies opstellen, onderbouwen en uitbrengen aan gemeentelijke bestuurders, collega’s en belanghebbenden

• Als projectleider verantwoordelijk zijn voor projectplan, presentaties aan gemeenteraden, contact met onderzoeksbureau, projectbudget

• Organisatie van bijeenkomsten voor en communicatie met vrijwilligers van het wandelnetwerk

• Verantwoording afleggen aan bestuurders voor gemaakte keuzes in budget en beleid

 

Stagecoördinator hoger internationaal onderwijs

Hotelschool The Hague

2015 10 – 2019 10

Voornaamste taken:

• Studenten coachen en begeleiden bij stagekeuzes (eerste en vierdejaars)
• Workshops aan studenten geven, evenementen organiseren
• Accountmanagement voor opdrachtgevers (hotels en bedrijven)

Opgedane ervaring:

• Communicatieve vaardigheden en mensenkennis door het begeleiden van studenten en contact met bedrijven met zeer diverse culturele achtergrond

• Coaching en begeleiding van studenten, de vraag achter de vraag achterhalen, conflictbemiddeling

• Organisatorische vaardigheden door organisatie evenementen en werkbezoeken aan hotels en studenten in het buitenland

 

Private Dining, Catering & Evenementen

Jessie’s Cuisine

2013 09 – 2018 12

Voornaamste taken:

• Oprichter en eigenaar van Jessie’s Cuisine
• Voorbereiding, organisatie en uitvoering van privé diners en catering op locatie
• Acquisitie, offertes maken, administratie, logistiek, leiding geven aan klein team (indien nodig)
• Communicatie op website en blog

• Receptontwikkeling, fotografie, social media

Opgedane ervaring:

• Goed luisteren naar de wensen en behoeften van klanten en dit vertalen naar een hoge kwaliteit van de geleverde dienst en klanttevredenheid

• Servicegericht, dienstverlenend, organisatorisch, presteren onder (tijds)druk, leiding geven aan kleine teams

• Creatief, oplossingsgericht en resultaatgericht zijn, doorzetten

 

Beleidsmedewerker Economie, Recreatie en Toerisme

Stadsgewest Haaglanden

2008 07 – 2012 07

Voornaamste taken:

• Beleidsadvisering aan bestuurders en beleid schrijven, secretaris regionaal overleg
• Projectleider fietsknooppuntennetwerk Haaglanden
• Presentaties, netwerken, organisatie ondernemersprijzen

Opgedane ervaring:

• Politiek-bestuurlijke sensitiviteit ontwikkeld in een complexe omgeving met verschillende belanghebbenden

• Analytische kwaliteiten ontwikkeld door het doen van onderzoek naar sociaaleconomische en maatschappelijke onderwerpen

• Verantwoordelijk voor de totale uitvoering van het project fietsknooppunten in Haaglanden

 

Handelsattaché

Franse Ambassade in Den Haag

2005 04 – 2008 07
Voornaamste taken:

• Marktanalyses, benchmarkstudies en overheidsenquêtes uitvoeren
• Netwerkevenementen organiseren voor Franse overheid en bedrijven
• Vertalen, werkbezoeken aan Parijs, bijdragen aan commerciële gidsen

 

 

Opgedane ervaring:

• Werken in een Franse diplomatieke omgeving met als doel de economische positie van Frankrijk in Nederland te vergroten

• Uitgebreid marktonderzoek doen in Nederland en dit vertalen in officiële rapporten en adviezen voor de Franse overheid

 

Office Manager

Alliance Française de La Haye

2004 – 2005

Voornaamste taken:

• Receptiewerkzaamheden, aanspreekpunt voor cursisten, lesprogramma bijhouden
• Vertaalwerkzaamheden
• Commercieel contact met bedrijven m.b.t. bedrijfscursussen

Opgedane ervaring:

• Servicegericht, communicatieve vaardigheden, de spin in het web, zelfstandig werken, snel schakelen, multi-tasking

 

Front Office en Evenementen medewerker

Hotel Villa Belrose, Gassin Frankrijk

2002 – 2004
Voornaamste taken:

• Receptiewerkzaamheden in luxe hotel nabij Saint Tropez
• Organisatie evenementen voor groepen

Opgedane ervaring:

• Werken in een 5 sterren hotel en 5 sterren service verlenen aan internationale gasten

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opleiding

1998-2002
Hotelschool The Hague Bachelor in Hotel Administration
Print Resume

Inloggen

Schrijf je in

Forgot Password

Winkelwagen

Your cart is currently empty.

Share